בדמינטון חוקי שאלות נפוצות ומידות בית המשפט

based on 9 ratings בדמינטון חוקי שאלות נפוצות ומידות בית המשפט, 3.9 מתוך 5 מבוססים על דירוגים 9
GD דירוג כוכבים
טעינה ...

מימדי מגרש בדמינטון - כמה גדול הוא מגרש בדמינטון?

  • בית משפט בדמינטון צריך להיות 6.1M הרחב על ידי 13.4m הארוך (20 'על ידי 44').
  • הקווים של בית משפט בדמינטון הם בדרך כלל 38mm העבה (1.5 ").
  • הרשת צריכה להיות 1.55m (5'1) גבוה בקטבים, אבל זה צריך להיות נמוך יותר באמצע - 1.52m (5 ').
  • החוקים של בדמינטון לא יציינו גובה תקרה מינימאלי לבית משפט. באופן אידיאלי התקרה צריכה להיות גבוהה מספיק כדי שמנקה ומשמש גבוהים לא יהיה מוגבל.
  • ראה להלן למה לעשות אם הנוצה אין פגעה בתקרה.

תרשים זה מציג את הממדים הנכונים של בית משפט בדמינטון:

Badminton Court Measurements (Singles and Doubles)

חוקי בדמינטון: זוגות - מה נכנס ומה יוצא?

  • בחלק העיקרי של בדמינטון זוגות עצרת, בכל חלק של בית המשפט הוא ב.
  • עם זאת, לשרת חייב ליפול לאזור "נמוך ושמן" באלכסון מול השרת. פסי חשמלית הצד נמצאים ב, אבל פסי החשמלית האחוריות הן במהלך לשרת. (ראה תרשים לעיל, או תרשים בסעיף 1 לכללים).
  • משמעות דבר היא כי יש לי שחקן רווקים ושחקן זוגות כמות דומה של בית משפט לכיסוי בעת הקבלה לשרת (אזור השירות בסינגלים הוא 24.4m 2, ואילו בזוגות זה 24.2m 2).
  • אזור שירות זוגות הקצר ורחב הופך אותו קשה יותר לתפוס את יריב בהינף לשרת, ובכך מאפשר את שפופרת השירות לעמוד יותר קדימה ולתקוף קצרים משמש כאגרסיבי ככל האפשר. מה שהופך את זוגות עצרות תקין מהירה ואגרסיבית מהשבץ הראשון - אחת סיבות לכך בדמינטון הזוגות היא כל כך מרגשות, אם אתה צופה או משחק!

אם אתה נהנה לקרוא על בדמינטון, אז למה לא להירשם שלמאמרים האחרונים שלי נשלחו לתיבת הדואר שלך?

פשוט להזין את כתובת הדוא"ל שלך כאן:

שלח לי מאמרים חדשים
לאפשרויות נוספות מנוי לחץ כאן.
מופעל על ידי MailChimp

החוקים של בדמינטון

כללי הבדמינטון הרשמיים (החל מחודש מאי 2006, כאשר gamed עבר מ15 נקודות לניקוד עצרת 21 נקודה) נמצאים כאן: http://www.worldbadminton.com/rules/ דף זה גם קישורים לארכיון היסטורי מלא של כללים - כדי שתוכלו לבדוק את הכללים שאומצו בשנת 1873 בפנג'אב אם אתה רוצה! (כללים אלה נראים די מוכרים - דומים מאוד למשחק טרום 2006 ל15 כללי נקודות, אבל בימים טובים ההם, אם הנוצה פגעה ברשת שאיבדת הנקודה באופן אוטומטי בין אם זה ניגש או לא).

אם אתה לא בטוח איך את ניקוד עצרת 21 נקודה עובד אז יש הסבר מפורט בבדמינטון-information.com. לשמרנים שביניכם, ל, כללי ניקוד 15 נקודה הישנה, ​​השימוש הטוב ביותר 1,992 כללים.

מה קרה בין 1992 2006? היו ניסויים עם חלופות כגון 5 × 7, ו11 נקודות לנשים וזוגות מעורבים. 1,992 כללים הם אלה שרובכם בוודאי זוכרים כ15 כללי נקודה.

שאלות נפוצות על חוקי בדמינטון

האם השאלה שלך עדיין לא נענתה? להגיש אותו בהערות ואני אענה אותו.

תקרה

  1. מהו הגובה המינימאלי לבית משפט בדמינטון?
  2. אין גובה מינימאלי לבית משפט צוין בכללים של הבדמינטון, אבל באופן אידיאלי זה צריך להיות גבוה מספיק כדי שיהיה לי מנקה ומשמש גבוהים בסינגלים שום סיכוי להכות את התקרה.

  3. אז מה קורה אם הנוצה פוגעת בתקרה בבדמינטון?
  4. אין חוק קבוע למה שקורה אם נוצה פוגעת בתקרה, זה משתנה ממועדון למועדון. גופי בדרך כלל להכות כגון אורות או מכשירי כדורסל יהיו בואו והנקודה תהיה להשמיעו שוב, בזמן שפגעה בתקרה עצמו יהיה באשמה. במשחקי הקבוצה המקומית צריכה לציין הכללים המדויקים שלהם בתחילת.

    שירות

  5. המשמש ראשון במשחק בדמינטון?
  6. ברוב המועדונים, זה נוהג רגיל להחליט מי משרת ראשון על ידי להכות את הנוצה באוויר. לא משנה באיזו צד הנוצה מצביעה הולך ראשון. עם זאת, הכללים אומרים כי ההחלטה נעשית על ידי הטלת מטבע וכך מתקבל ההחלטה במשחקים מקצועיים.

  7. איך תדע אם היריב שלך הוא מוכן לקבל לשרת?
  8. הכנס הוא ששחקן נחשב מוכן פעם אחת המחבט שלהם הוא עד, הם הפסיקו לזוז והם יצרו קשר עין עם השרת.

  9. אם אני מתגעגע לנוצה, כאשר אני מנסה לשרת אני יכול לשרת שוב?
  10. לאמיתו של דבר אין. אם תנסה לשרת ותחמיץ את הנוצה, הכללים אומרים שזה באשמה:
    9.1.9 בניסיון לשרת, השרת לא לפספס את המעבורת.

  11. אם נוצה נוגעת בחלק העליון של הרשת כאשר אתה משרת, אבל נופלת לתוך אזור השירות זה "לתת" והשירות שחזר?
  12. במצב זה השרת ינצח נקודה - זה לא בואו כאשר הנוצה פוגעת ברשת בכל חלק של המשחק, כולל משמש. יוצא מן הכלל היחיד הוא אם הנוצה נתקעה ברשת, ראה להלן הכללים כאשר זה קורה.

  13. כאשר המשרתים הוא אותו אשמה אם המסגרת של המחבט פוגעת בנוצה ולא בחוטים?
  14. זה לא אשמתו להכות את המסגרת עם משרת, כל עוד אתה רק פגע בנוצה פעם אחת ואתה לא להתחבר / סקופ ההסעות.

  15. כאשר המשרת בזוגות, יכול אתה עומד בתוך השוליים?
  16. בזוגות לבית משפט השירות מורחב לשוליים, ולכן ייתכן שתכהן משם כל עוד אתה לא עומד על הצד החיצוני:
    9.1.2 השרת והמקלט יעמוד בבתי משפט שירות באלכסון הפוך (תרשים) בלי לגעת בקווי הגבול של בתי משפט שירות אלה;

  17. יכול 2 שחקנים להיות באותו בית המשפט בעת קבלה לשרת?
  18. כן, כל עוד שותפו של כונס הנכסים אינו חוסם את הנוף לשרת של המקלט:
    9.5 בזוגות, במהלך הלידה של שירות, השותפים עשויים להימשך עד כל תפקידים בבתי המשפט שלהם, שאינו unsight השרת או מקלט היריב.

    תקלות

  19. מה קורה אם הנוצה נתקעה ברשת?
  20. א) ביום לשרת זה אשמה אם הנוצה:
    13.2.1 נתפס ברשת ונשאר תלוי עליו עליון;
    13.2.2 לאחר שעבר מעל לרשת, הוא נתפס ברשת;
    ב) לאחר לשרת, זה אשמה אם הנוצה:
    13.3.3 לא מצליח לעבור מעל לרשת; וזה בואו אם הנוצה היא:
    14.2.3.1 נתפסו ברשת ונשארים תלויים על חלקו העליון, או
    14.2.3.2 לאחר שעבר מעל לרשת הוא נתפס ברשת;

  21. האם 'סקופ' ירה תקלה בבדמינטון?
  22. זה אשמה אם במהלך משחק, ההסעות:
    13.3.7 נתפס והוחזקו על המחבט ולאחר מכן תלה במהלך הביצוע של שבץ;

  23. האם זה באשמה להכות את הרשת עם המחבט בהמשך דרכו של שבץ מוחי?
  24. כן, זה תמיד באשמה אם אתה מכה את הרשת עם המחבט שלך במהלך משחק.

  25. האם זה באשמה אם המחבט שלך חוצה את הרשת?
  26. זה אשמה אם שחקן:
    13.4.2 פולשים בית המשפט של יריב מעל הרשת עם מחבט או אדם פרט לכך שהחלוץ יכול לעקוב ההסעות מעל הרשת עם המחבט בקורס של שבץ מוחי לאחר נקודת מגע עם ההסעות הראשוניות הוא בצד של החלוץ של נטו;

  27. אם אדמות הנוצה כך ראש ההסעות היא מחוץ לקו אבל הנוצות הן על הקו, היא את הנוצה?
  28. כן.

  29. האם זה חוקי, כפי שאתה עומד לאבד את הנקודה מעמדה מוחלשת ברשת, רק כדי לתקוע את המחבט שלך עד כדי לחסום את ההסעות?
  30. כן, זה חוקי לנסות ולחסום את המעבורת כמו ש-- כל עוד המחבט שלך הוא לא בצד של היריב שלך לרשת כאשר המעבורת פוגעת בו, אז אתה יכול לקבל את העיניים שלך עצום, מסתתר ועדיין להחזיר את ההסעות באופן חוקי - ואפילו לזכות בנקודה!

    אחרי שאמר את זה, לשלוט 13.4.4 אומר שזה באשמה אם שחקן "חוסם את היריב, כלומר מונע את היריב מלעשות שבץ משפטי שבו המעבורת ואחריו מעל לרשת; '.

    במילים אחרות, זה בעצם אשמה להחזיק המחבט שלך כל כך קרוב לנטו שהוא מקבל בדרך של היריב שלך נדנדה (לא לשכוח - זה חוקי לשבץ של היריב שלך כדי לסיים בצד השני של עוד נטו שלך כפי שהם פגעו במעבורת בצד שלהם ולא פגעו ברשת בתהליך).

    בפועל כלל זה רק לעתים נדירות מגיע למשחק - זה רק אומר שלא לוקח את מיקי ולהחזיק את המחבט עד כה קרוב לנטו שזה ממש מתחת לאף של היריב שלך.

    כללי

  31. מה נקודות המרביות שמנצח יכול לקבל בכל סט?
  32. מנצח בדרך כלל משחק ל21 נקודות, אבל כדי לנצח אתה צריך להיות לפחות 2 נקודות לפני, עד למקסימום של 30 נקודות; המהווה את מקסימום מנצח יכול לקבל.

  33. אם אני צופה במשחק הקבוצה שלי, אני יכול לתת להם עצה במהלך משחק?
  34. 16.5.1 רק כאשר המעבורת אינה במחזה (חוק 15), יהיה שחקן רשאי לקבל ייעוץ במהלך משחק.

  35. איך אתה צריך לבדוק את נוצה למהירות?
  36. 3.1 כדי לבדוק הסעות, שחקן ישתמש שבץ חשאי מלא מה שהופך את הקשר עם המעבורת מעבר לקו הגבול בחזרה. ההסעות תהיינה פגעו בזווית כלפי מעלה ובכיוון מקביל לקווים בצד. כמו כן רואים את זה בסרטון וידאו על בדיקת המהירות של המעבורת.

  37. מה הזמן המקסימאלי שמותר בין עצרות?
  38. אין מגבלת זמן, אבל משחק בדמינטון נועד להיות משוחק ברציפות, כך שהוא כשיקול דעתו של השופט לזרז את השחקנים בעת צורך. הכללים מדברים על עיכובים ומרווחים מותר:

    16.4 עיכוב במחזה

    16.4.1 בשום מקרה לא לשחק להתעכב כדי לאפשר לשחקן כדי להתאושש או רוח או לקבל עצה.
    16.4.2 השופט יהיה השופט הבלעדי של כל עיכוב במשחק.
    16.1 Play יהיה רציף מהשירות הראשון עד המשחק הוא הגיע למסקנה, אלא כפי שמתיר בחוקים 16.2 ו16.3.

    16.2 מרווחים

    16.2.1 אינו עולה 60 שניות במהלך כל משחק כאשר הציון המוביל מגיע 11 נקודות; ו
    16.2.2 אינו עולה 120 שניות בין המשחק הראשון והשני, ובין המשחק השני והשלישי יהיה רשאי בכל המשחקים. (למשחק טלוויזיוני, השופט יכול להחליט לפני המשחק שמרווחים כמו בחוק 16.2 הם חובה ושל משך קבוע).

זה הסוף של שאלות ותשובות. האם השאלה שלך עדיין לא נענתה? שלח אותו בהערות ואני אענה אותו.

תגיות:

הודעות קשורות:

142 תגובות לשאלות נפוצות חוקי בדמינטון ומידות בית המשפט

  1. איברהים אומר:

    איפה יכול ארץ ההסעות במשחק רגיל לאחר
    משרתים בסינגלים ובזוגות

  2. איאן ברוקס, אומר:

    היי במשחקי רווקים אין קו השירות הארוך בחזרה יישאר פתוח לאחר השירות

  3. Kesav אומר:

    היי השאלה שלי היא אם ניסיון מקלט השירות להכות את הכדור על ידי חציית קו השירות הוא נכון או לא נכון ....

  4. Manoj אומר:

    היי .... זה רע לשחק / לרסק בשתי הידיים .... ??? אני מתכוון ... ברוב הפעמים ... כאשר המעבורת מגיעה לצד הימין שלי אני משתמש ביד ימין שלי ויד שמאל להסעות של צד שמאל .... אני משתמש בשתי הידיים על ידי החלפת Raquette. ... .is זה בסדר או faul ... ..pse לפתור את הבעיה שלי ... ..

    • אני לא חושב שיש שלטון נגדה.

      אבל זה טכניקה רעה מאוד! שחקני טניס לשחק חבטת גב יד ביד כפולה עבור תוספת כוח, אבל בבדמינטון, עם הטכניקה הנכונה אתה יכול להפיק את כל הכח שאתה צריך ביד אחת. הייתי לקבל קצת אימון או ייעוץ בנוגע לטכניקה שלך.

      והכי חשוב - לוודא אחיזת חבטת גב היד שלך היא נכונה ותרגול משתנה מחבטת כף יד לגב ידו אחיזה. מדריך טוב הוא כאן:

      http://www.badmintonbible.com/articles/grips-guide/grips/thumb-grip.php

  5. אבישק אומר:

    היי חברים,

    אני משחק מאז כמה שנים, ואני די יודע בדמינטון והכללים שלה די טובים.
    אבל, בעת ששיחק זוגות היום, חבר שלי Pointe את עבירה, שהרגשתי היה מגוחך.
    אנא עזור לי להבהיר את הספק.

    בעת שירותו בזוגות, לפני שהיא (היריב שלי), יצרה קשר עם המעבורת, שעשיתי מהלך לזריקה להרוג, כנראה שהיא שמה לב לכך והניחה את המעבורת בסוף האחורי, שהיה מחוץ. ואז היא טענה שזה רע, שהתחלתי מוקדם. האם זה נכון, שאם אני אתחיל מוקדם לצורך השמדה או כל תנועה, לפני שהיריב נוגע הסעותיה, שלה נחשבות כאשמה.

    תודה מראש.

  6. Ab. מנאן אומר:

    האם בית משפט חזרה שרת ברווקים וזוגות משפטיים?

  7. מלווין אומר:

    hey..In משחק יש לנו להבקיע 21 נקודות כדי להשלים את המשחק, גם אם ציון היריב הוא אפס ??

  8. מלווין אומר:

    נניח היריב מכהן לי, אני יכול לחצות את קו השירות ולהחזיר את השירות ??

    • מאט Woodage אומר:

      כן. אבל ...

      אתה צריך להיות בתוך תיבת השירות שלך לפני שהיריב שלך מתחיל תנועת השירות שלהם. ברגע שהוא / היא מזיזה את המחבט קדימה לעבר המעבורת אתה יכול לזוז. אתה לא יכול לנוע עד לנקודה זו.

      • למעשה זה לא לגמרי נכון.

        השלטון 9.1.3 אומר שהמקלט (והשרת) לא יכולים להזיז את הרגליים שלהם מההתחלה של השירות (ראשון תנועה קדימה של המחבט של השרת, לראות 9.2) עד המסירה של השירות - כאשר המעבורת הוא נפגעה על ידי המחבט של השרת (ראה 9.3).

        אז אתה לא יכול לנוע עד שהשרת פגע ההסעות. אחרי זה אתה יכול לחצות את קו השירות ולחזור לשרת.

  9. Jeet Sarkar אומר:

    האם שירות הקו על הלא נכון?

    • מאט Woodage אומר:

      Jeet - אני חושב שפספסת מילה.

      אם אתה שואל אם אתה יכול לשים את הרגליים שלך על קו השירות כאשר אתה משרת - התשובה היא לא - אתה לא חייב לגעת הקווים במהלך שירות. עצירות שני השחקנים מקבלים יתרון על ידי מקבל קרוב מדי לרשת.

      שלטון 9.1.2 - השרת והמקלט יעמדו בבתי משפט שירות באלכסון הפוך ... בלי לגעת בקווי הגבול של בתי משפט השרת אלה.

  10. מלווין אומר:

    מה צריך להיות עמדת המחבט בזמן שאנו משרתים ???

    • מאט Woodage אומר:

      מהחוקים של הפדרציה העולמית של בדמינטון בדמינטון (http://www.bwfbadminton.org/file.aspx?id=558306&dl=1)

      9.1.5 - כל ההסעות תהיינה מתחת למותנים של השרת ברגע מפגיעת המחבט של השרת. המותניים ייחשבו להיות קו דמיוני סביב הגוף, רמה עם החלק הנמוך ביותר של הצלע התחתונה של השרת;
      9.1.6 - הפיר וראש מחבט המחבט של השרת ברגע של להכות את ההסעות יהיו מצביעות בכיוון מטה.

      אז המחבט חייב להיות בזווית כלפי מטה עם הראש בקצה התחתון ובנקודה שבה המעבורת היא פגעה על ידי ראש המחבט, יש את כל ההסעות להיות מתחת המותניים שלך. אני לא חושב שיש עוד כללים סביב עמדתו של המחבט.

  11. מלווין אומר:

    מה חדש כלל השירות בסינגלים ?? אנחנו יכולים לשרת עד קו הגבול הארוך ??

    • מאט Woodage אומר:

      מלווין

      כן.

      יש חזרה של בית המשפט שני קווים - הקו הפנימי משמש רק כקו האחורי לתיבת שירות הזוגות. הקו החיצוני משמש לכל יריות אחרות.

      תיבת שירות רווקים היא ארוכה ודקה (שאר המשחק זהה)
      תיבת שירות הזוגות היא קצרה ורחבה (שאר המשחק הוא ארוך ורחב)

  12. מקס אומר:

    היי, רק רוצה להבהיר נקודה על פגיעה ברשת. אם אני מכה ברשת לאחר ששחקתי הזריקה שלי, אבל אני רק ליצור קשר עם נטו לאחר ההסעות יש לגעת ברצפה בצד המתנגדים הוא זו אשמה או אישור כנקודה כבר הסתיימה.

    חופשי על הבר

    • מאט Woodage אומר:

      מקס

      על כן אם הנקודה היא מעל ואז זה חוקי. זה קורה בדרך כלל רק עם לרסק כלפי מטה במהירות כאשר המעבורת היא על הרצפה והשחקן הוא לא מאוזן או מומנטום נושא אותם לתוך הרשת כל כך אלא אם כן זה ברור לכולם שאתה עלול למצוא את היריב שלך מבקש 'בוא.

      באופן דומה ...
      אתה חושב שהזריקה הנקי של היריב שלך מגיעה מעל לרשת
      אתה מנסה להחזיר אותו
      המחבט שלך נוגע ברשת בצד שלך
      ההסעות לא באו שוב ומתחילה ליפול לרצפה בצד של היריב שלך

      זוהי אשמה כי ההסעות היא עדיין במשחק עד שהוא פוגע ברצפה

      מאט

  13. Ngu מ 'אומר:

    מאמר גדול! עם זאת, יש לי שאלה:

    האם בן הזוג שלי ומותר לי להשהות בין עצרות לקחת לגימה של מים או כדי להסדיר את הנשימה שלנו? אנחנו לוקחים לא יותר מחמש שניות. תמיד ניסינו לעשות את זה ואף אחד לא קרא לנו על זה. אבל לאחרונה אני כבר תוהה אם מדובר בהפרה של הכלל 16.4.1. תודה לך על התשובה!

    • מאט Woodage אומר:

      Ngu מ '

      אני חושב שהתשובה לכך תלויה ברמה שבה אתה משחק. בשחקנים ברמה העליונים בהחלט לא יורשה להתנהג כפי שאת מתארת ​​והוא יכול רק לקחת הפסקה בשיקול דעתו של השופט. אני לא מכיר אף אחד בליגה או ברמת מועדון שאוסר לוקחת הפסקה - אבל אני חוויתי את היריבים נסערים כשלקחתי לגימה מהירה של מים במהלך משחק. ואם מישהו היה לוקח לגימה של מים אחרי כל עצרת ארוכה אני חושב שזה היה מרגיז את ולשבש את היריב במיוחד במשחק תחרותי.

  14. אנאנד אומר:

    האם זה באשמת שירות? , בעוד משרת מצד בית משפט תקין באחד או זוגות, אם מעבורת חוצה או עובר לבית המשפט הסמוך של כונס נכסים.

    • מאט Woodage אומר:

      אנאנד

      'לא' הוא התשובה הקצרה - בהנחה שאני מבין את השאלה בצורה נכונה.

      תשובה ארוכה ...

      כאשר אתה משרת בבדמינטון אתה צריך לשרת מהצד הימני שלך לצד השמאל של היריב שלך (או מהצד השמאלי שלך ליריבים שלך בצד ימין - הכללים זהים בכל מקרה).

      לכן, כאשר המשרתים מימין (לדוגמא) ...
      אם המעבורת עוברת מהצד הימני שלך - על היריבים שלך בצד ימין - ואז נוחת ביריבים שלך בצד שמאל, זה לא אשמתו.

      אם המעבורת עוברת מהצד הימני שלך - על צד הימין שלך - אז נוחת ביריבים שלך בצד שמאל, זה גם לא אשמתו.

      זה לא משנה איפה ההסעות נוסעת באוויר - כל עוד זה פגע בך עומד בתוך השורות של התיבה שלך ימינה השירות ואדמות בתוך או על הקווים של של היריב שלך תיבת שירות LEFT.

  15. גארי R אומר:

    אנא הבהר את התקלה כאשר המחבט עובר מעל הרשת. הכללים הם קצת לא ברורים כאמור: "13.4.2 פולשים בית המשפט של יריב מעל הרשת עם מחבט או אדם פרט לכך שהחלוץ יכול לעקוב ההסעות מעל הרשת עם המחבט בקורס של שבץ מוחי לאחר נקודת המגע הראשונית עם ההסעות הוא בצד של החלוץ של הרשת; "

    פשוט מאוד: אם פספסתי להכות (זריקת אוויר) ההסעות והמחבט שלי עדיין שלובות על הרשת (מכוונת או לא מכוונת), הוא אותה תקלה?

    • מאט Woodage אומר:

      היי גארי

      אני מבין את הכלל כדלקמן - אולי אחרים אולי תרצו לתקן אותי אם אני טועה ...

      אם המחבט שלך או הגוף שלך עובר מעל הרשת בכל נקודה זה באשמה, אלא אם כן ...
      אם אתה מכה את ההסעות באופן חוקי בצד השני של הרשת שלך ולאחר המגע של המעבורת עם המחבט שלך, המחבט שלך ו / או לעבור את הזרוע שלך ברשת.

      אם המחבט או הגוף שלך לגעת בנטו זה תמיד באשמה.
      ואסור לך לעבור מעל לרשת לרמה של המעבורת בצד היריבים שלך - ההסעות חייבת להיות בצד השני של הרשת שלך לפני שאתה יוצר קשר עם אותו

      מקווה שעוזר

      מאט

  16. טאהר אומר:

    היי,

    אם אני שימש מקלט פגע במעבורת מעל לרשת שיכולה להיות קרקע במתנגדי צד (מקלטים), אבל אני מכה בחזרה בצד שלהם בתוך גבולותיו של בית המשפט, זה יהיה באשמה או ב?

    • מאט אומר:

      טאהר
      ברגע המחבט שלך נוגע בהסעות, ההסעות חייבת להיות בצד השני של הרשת שלך. המחבט שלך יכול לעבור מעל לרשת לאחר מועד זה. אז יש לך שתואר באשמה.

  17. Manoj Venugopal אומר:

    יכול שאינו המקלט יש רגל אחת בתוך השטח שבין קו השירות והנקי קצרים, אם הוא אינו גורם כל hinderance למקלט / השרת? לפיו כללים זה יכול להיות ישים

  18. Sajid אומר:

    שלום
    Quesyion שלי הוא שבמשחק כפול,
    אם יריב ישמש לי digonally ושיחת השותף שלי באו out.then זה faul או לא

    • מאט אומר:

      השותף שלך מותר לקרוא פנימה או החוצה או לתקשר איתך בכל דרך. הם יכולים לייעץ לך בכל נקודה כדי לשחק או להשאיר זריקה או לעשות שום דבר, אבל זוג אחד לא יכול להגיד דברים שיסיח את דעת הזוג האחר במכוון

  19. אנדרו אומר:

    נכון, יש לי שאלה. במכפיל אם אני משרת והשפופרת היא מוכנה אבל השותף שלו / שלה הוא לא מוכן, אני alowed כך לשרת או לא. האם זה עד השפופרת לוודא כי theor השותף מוכן?

    • כן, זה תלוי בי המקלט לוודא השותף שלהם הוא מוכן.

      השרת מותר לשרת ברגע שהמקלט מוכן.

      • אנדרו אומר:

        תודה על התגובה המהירה! פשוט היה צריכים לקבל את זה ניקה, חשב שזה היה במקרה, אבל במשחק האחרון קיבלו סיפר אותי עושה את זה. אני עמדתי על שלי לoppnent. אני משחק בת 16 במשחקים בכירים, ובו אי פעם אני הולך, אני מרגיש כאילו אני כמו "ילד" אני קצת סוג של מטרה קלה.

  20. שינג אומר:

    היי, יש לי שאלה: אם הנוצה נוגעת חולצה שחקן / של שחקן אבל השחקן קורה להיות מחוץ לבית המשפט באותו הרגע, באיזה צד מקבל נקודה? (תגיד את השחקן רץ להכות את הנוצה אבל ברגע האחרון מתרחק כדי להימנע מפגיעה זה בגלל שהוא מודד שזה יהיה ... את בשלב זה השחקן הוא כבר מחוץ לבית המשפט, לעומת זאת הנוצה נוגעת בו או חולצתו ( בזמן שהוא מחוץ לבית המשפט), בעוד נופל תודה.) על העזרה שלך!

    • ההסעות היא רק מתי זה נוגע בקרקע או בקיר. אז אם הוא פוגע שחקן ראשון זה לא יצא.

    • מאט Woodage אומר:

      זה אשמה מיידית אם ההסעות נוגעת בשחקן או הבגדים שלהם, ללא קשר לשאלה אם שעוצר את הנחיתה של המעבורת פנימה או החוצה. צד נגיעה בהסעות יאבד הנקודה.

  21. רג'י אומר:

    אם שרת נמצא בעמדה מוכנה לשרת, אבל לא הפך את הנדנדה קדימה של המחבט, והנוצה נופלת מידו השנייה, הוא יכול להרים את הנוצה להתחיל לרצות שוב?

    • בדרך כלל במועדון שלי שאנחנו אומרים כל זמן שהוא לא יוצר קשר עם ההסעות אז זה בסדר לכבוש מחדש את השרת.

      אבל אני לא בטוח מה היא הפסיקה הרשמית.

    • מאט Woodage אומר:

      אני חושב שזה הנדנדה קדימה שמתחילה לשרת כל כך הפלה אותה לפני נקודה זה בסדר, אתה יכול לנסות שוב, אבל שמטתי אותו אחרי קדימה הנדנדה יהיה לראות כניסיון שירות נכשל ואשמה.

  22. קנת קוך אומר:

    אני נהנה לקרוא שאלות ותשובות אלה.
    יש לי שאלה אחת שלא טופל:
    האם זה באשמה כדי לשוחח עם השותף שלי, כאשר המשרתים או במהלך משחק?

    • מאט Woodage אומר:

      קנת

      אני לא בטוח 100% על זה

      כללי BWF אומרים (שלטון 13.4.5) שזה באשמה אם, במחזה, שחקן ..
      "בכוונה מסיח את היריב על ידי כל פעולה כגון צעקות או עושים תנועות; '

      אז על מה רעש רמה אין דיבורים הפך צעקות?
      ומי מחליט אם תקשורת עם בן הזוג שלך היא מסיחה את הדעת ליריב שלך? או להסיח בכוונה?

      הייתי אומר שעושה כל רעשים כמו שאתה שירת יהיה בכוונה להסיח למקלט.
      כפי שאומר 'ב' או 'החוצה' או דומה להשפיע יריב כפי שהם הלכו לזריקה שעשויה או לא עשוי לנחות פנימה או החוצה. למעשה כל הערה מילולית מופנה כלפי היריבים שלך במהלך משחק יכולה להיחשב מסיחה את הדעת על ידם (במיוחד אם הם מאבדים את הנקודה). זה כנראה בדרך כלל ברור על ידי התגובה והעיתוי שלו אם תגובה מכוונת לשותף שלך או היריבים שלך.

      הייתי אומר ששומע את היריב שלך לעשות את הזריקה שלהם - באמצעות הקול שעשה כאשר המעבורת פוגעת במחבט - הוא עוד כלי בעבודה איפה ההסעות יהיו בסופו - ואז אם יריב עשה רעש כדי להסוות את זה נכון קול באותו רגע - לא יכל שייחשב לעכב / להסיח את דעתך?

      זה מפתיע אותי איך רועש זירות בדמינטון הן במהלך הטורנירים. אין שום דבר כדי לעצור את החבר שלך מלצעוק 'ב' או 'החוצה' בנקודת היריב שלך הולך לזריקה. והצופים תמיד עושים רעשי בנייה עד לרסק. אבל ברמה זו, שחקנים אינם מוסחים על ידי דברים כאלה וצריכים לשמש לכל צורות של הסחת דעת ניסו על ידי יריביהם.

  23. כריס Lo אומר:

    היי מייקל,
    יש לי שאלה בנוגע להגשה על משחק כפול:
    בואו נגיד שקבוצה 1 (שחקן, B) וצוות 2 (C שחקן, D). צוות 1, שחקן משמש לצוות 2 ג שחקן כאשר השחקן משרת את הנוצה לC שחקן, נגן D להכות ההסעות באוויר חזרה לבית המשפט 1 צוות ולהפוך את ציון. שאלה, האם שחקן התוקף וניתן ציון D פגע במעבורת כאשר C השחקן הוא זה שאמור לקבל לשרת?

    עזרה תודה!

    כריס

  24. מיקי מור אומר:

    מה היא קריאה מילולית המצביעה על מכה לא חוקית? אני לא יכול להבין את זה ואני צריך לדעת במהירות בבקשה!
    תודה

    • במשחק מקצועי, שופט הייתי מכנה 'תקלה'. ראה BWF Handbook, עמוד 30 להנחיות שופט אשר מכסה היבטים של המשחק אלה.

      במשחקים שאני משחק, שחקנים לעתים קרובות מכנים 'כפולים' (למכה כפולה) או 'סקופ' לוו / ביצוע יריות. אני מתאר לעצמי שזה סטנדרטי בבריטניה למדי אבל זה חייב להשתנות ממקום למקום.

      מקווה שזה עוזר!

  25. Rosiana קנינגהם אומר:

    היי אם אתה משרת לצד הלא נכון אם בית המשפט (כלומר מולך ולא באלכסון) ואחד מהיריבים שלך לגעת בנוצה, שזוכה בנקודה?

    • מאט Woodage אומר:

      אם המקלט diagnonally לך (מי שאמור לקבל את הזריקה) פוגע בנוצה בחזרה, אז לא משנה אם שלך לשרת הולך להיות באו לא, הנקודה ממשיכה כרגיל. אם parther של המקלט (מולך) פוגע בהסעות אז זה רע וזה הנקודה שלך.

  26. לורן אומר:

    אני מה חירום שיעורי בית העזרה מכה כפולה

  27. רג'יב Saxena אומר:

    אני פרסמת שלוש שאילתות על תקלות theservice אבל did not מעביר את פרטי הקשר שלי. אני אחזור על שאלות שוב;
    א) האם זה אשמה אם ראש המחבט שלך הוא מעל מותניים, בעת כהונתו?
    ב) האם זה אשמה אם אתה לוקח צעד כמו שאתה משרת?
    ג) האם זה אשמה אם אתה חוזר כלומר פעולת שירות, להתחיל לשרת ולאחר מכן לעשות את זה שוב לפני יצירת קשר עם הנוצה?

    תודה לך

    רג'יב

    • א) כן - אבל להיות מודעים למותנים שלך נחשב לחלק התחתון של הצלעות הנמוכים ביותר שלך.
      ב) כן - שתי הרגליים חייבת להישאר נוגעות ברצפה במהלך לשרת
      ג) כן - רק אחד בתנועה קדימה מותרת במהלך פעולת השירות. זאת על מנת למנוע משחקנים משתמשים בנדנדות מזויפות לזרוק את שיווי המשקל של יריבם במהלך לשרת.

  28. סנדרה לי אומר:

    אתר מצוין כאן ומאוד שימושי.

    מייקל היקר.

    רק 1 שאלה.

    אנחנו משחקים כפולים. אם היריב שלי לשרת את הנוצה וזה לנחות ישירות על קו המרכז. האם זה ציון או אשמה משרת? זה עובר את אותו הדבר כאשר הוא נוחת על "קו הקצר השירות" ו "קו שירות ארוך"?

    תודה לך ומעריך את התשובה שלך.

    • תודה, סנדרה, שמח שאתה אוהב אותו.

      בבדמינטון, כמו טניס אם הוא פוגע קו גבול זה נחשב ב.

      אז עם שני מקרים הראשונים שלך זה ב. כאשר הוא נוחת על קו השירות הארוך בזוגות לשרת זה החוצה, כי קו השירות הקצר מסמן את הגבול.

  29. Shahzaib אומר:

    בזוגות, בעת ששירת, אם המעבורת נוחתת ביציע הצדדי או הגלריה האחורית, זה באשמה. ?

  30. נאסיר אומר:

    האם זה מותר לרסק ישירות על לשרת?

  31. TKH אומר:

    אם נפילת ההסעות בפינה, לשקול פנימה או החוצה?

  32. צ'אן אומר:

    אנחנו יכולים להכות את ההסעות על ידי חלק הידית של recket אומרת חלק האחיזה?

  33. דניאל אומר:

    שלום. ראיתי סצנה בהתאמה שודר youtube שבו שחקן חסם את ההסעות ברשת ואילו לא מחזיק את המחבטים בצד המתנגדים או מתנגש raquets עם היריב. השופט instalntly נקרא אשמה והפרשן אמר (IM לא בטוח אם זה היה קלארק ג'יליאן או שיתוף mod), כי יש צורך לעשות זריקה-תנועה אקטיבית ולא רק מחזיק את המחבטים לתוך הנתיב של המעבורת. im מבולבל קצת, כי מה שכתבת בעבר, עומד בניגוד לזו. ברכות

    • דניאל, אני רק עניתי לתגובה אחרת בנושא זה - עיין שלקבלת פרטים נוספים.

      בעיקרו של דבר זה עניין מסובך, פתוח לפרשנות של שופט, ואם יש תנועה ירה פעילה גורם אחד בפרשנות ש-- אבל לא בהכרח הגורם היחיד.

      זה יהיה נהדר אם אתה יכול לפרסם קישור לווידאו של YouTube (יחד עם הזמן שבו האשמה נקראת), כדי שאוכל לראות - הייתי מעוניין בדיון כי מצב ספציפי ברגע שראיתי את זה .

  34. Geovi אומר:

    אנא הודע לי כי במהלך משרתים במשחק זוגות קו שירות ארוך, קו קו שירות קצר ושירות הצד הוא פנימה או החוצה. אנא עזור לספק את השלטון לא תומך או שוללים את שם לאותו הדבר.

    תודה, Geovi

    • האזור לשרת בזוגות הוא בין קו שירות הקצר וקו השירות הארוך לזוגות, ובין הקווים בצד לזוגות ואת קו האמצע. יריות שתנחתנה על הקווים עצמם ב. ראו תרשים בסעיף 1 לחוקים.

  35. בילי אנז'ה אומרת:

    אני פשוט לשחק משחק היום ואני תוהה על כללים ספציפיים.

    כשאני כבר חזרתי ההסעות, זה היה ממש ליד צדדי ואחרי הלהיט, זה עשה עקום. מסיבה זו, כאשר המעבורת חצתה את נטו זה לא היה על זה אבל מעט לצד. לאחר מכן הוא ימשיך לעקומה לנחות בתוך הקו. זה היה טוב או לא?

    לפעמים בכדורעף יש כמה "אנטנות" והכדור חייב לעבור בתוך "קו" אלה, זה אותו הדבר בבדמינטון?

    • זה בסדר גמור ואיפשר, אין אנטנות. אבל נשמע כמו אם שעזבת את ההסעות במקום להכות אותו, זה היה מתוך ;)

      • פיטר edmead אומר:

        לצד הרשת ... .זה יכולה להיות בכל מקום מהתקרה לרצפה ... אם ההסעות היא פגעה מחוץ לעיסוק הצדדי, מתחת לרמת הרשת ונוסעת לפגעו בתוך בית המשפט יריביו נחשב ובנקודת כבש עבור להכות בצד ... .also אם היריב משחק את ההסעות זה נחשב במחזה ... .זהו איך הוא שיחק בוייטנאם ...

      • R טומי Oscarriano אומר:

        היי, אני רק קורא את השאלה ואת התשובה שניתנה. למעשה זה סוג של ירייה אינו מותר, ונחשב "ההסעות לא מצליחה לעבור מעל לרשת" (חוק 13.3.3). כך זה צריך להיות "באשמה".

        • כדי להבהיר את המחשבות שלי ...

          לגבי המצב הראשון פיטר התווה, שבו המעבורת חוצה מעל גובה רשת, אבל לצד השני של הרשת - באופן אישי אני חושב שזה מותר, אבל ברור שהיא מסתמכת על פסק דינו של השחקנים מעורבים והם יהיו זכאים לאומרים שהם דון "לא חושב שעברו את ההסעות מעל הגובה נטו.

          Re המצב השני - הולכת המעבורת עגולה ההודעות כאשר זה מתחת לגובה של הרשת - אני הייתי קורא לזה אשמה.

          מצבים אלה צריכים לקרות רק לעתים נדירות בכל מקרה רק כנקי צריך לכסות את כל רוחבו של בית המשפט ולכן המצב רק עלול להתעורר אם המעבורת יוצאת לפני החובט להכות אותו העבר הנקי.

  36. ראמש אומר:

    בגברים מכפיל 15 משחק נקודה, הוא המשחק יסתיים ב 0-9 או שזה הוא עד 0-15?

    • ובכן באופן רשמי שאתה משחק ראשון ל21 בבדמינטון (עם עופרת מינימום 2 נקודות עד 30), אבל אם אתה משחק ל15 אז אתה עוצר ב15 (הוא שהשאלה שלך?).

      • Bhasi אומר:

        מס 'השאלה שלו היא במשחק 15 נקודה (שהיה אמור להיות תחת שיטת ניקוד השירות), הוא ציון של 9-0 מספיק כדי לאבטח את המשחק הזה. שאלה שעכשיו זה לא רלוונטי כפי שהיא עכשיו שיטת ניקוד העצרת שבו נקודת הנצחון היא 21. יש מי שמאמינים גם בשיטת ניקוד זו 9-0 פרסים ציון המשחק אליו.

        • Bhasi, תודה על הבהרה ש. אני מעולם לא שמעתי על הרעיון הזה לפני.

          אני חושב שזה עדיין שאלה רלוונטית כהרבה אנשים ומועדונים (ובבריטניה, אני שומע אפילו כמה ליגות) עדיין לשחק את משחק 15 נקודה המסורתית - למרות שלה הופך פחות ופחות נפוץ.

          ראמש - מערכת 15 נקודה מעולם לא הייתה לה כלל ואמר כי הגיעה 9-0 מנצחת לך את המשחק - יש לך תמיד היה צריך להגיע 15 נקודות.

  37. ראמש אומר:

    יכול שחקן לצאת החוצה את קו הגבול לשחק הסעות במהלך משחק ??
    bcoz אחד של חבר שלי תמיד פוגע בהסעות על ידי הולך מחוץ לקו.

  38. rishabhsrivastava אומר:

    תוך ניפוץ אנחנו צריכים לראות שהמחבט שלנו הוא בכיוון או ELAS ראויים אם אנו r עומדים מעבר למחצית coart והכיוון של המחבט שלנו הוא לא נכון מהמעבורת הייתה נופלת בבית המשפט שלנו.

  39. אימראן אומר:

    מיכאל היקר
    בתשובה אחת לשאלה "האם ניתן 2 שחקנים להיות באותו בית המשפט בעת הקבלה לשרת." אתה ציינו ש2 שחקנים יכולים להיות באותו בית המשפט ואתה התייחס לסעיף 9.5. עם זאת סעיף 9.5 בבירור מזכיר את "בתי משפט בהתאמה" אז זה אומר ששניהם צריכים להיות בבתי המשפט שלהם והם לא יכולים להיות באותו. אתה יכול בבקשה להבהיר את זה.

    • אני 'בתי משפט' לפרש במקרה זה כצדדים בהתאמה של הרשת ולא בתי משפט שירות / מחצית בתי משפט.

      בזוגות השחקן שאינו המנה בדרך כלל עומד מאחורי השותף שלו באמצע המשפט עם רגל אחת בכל מחציתו של בית המשפט. אז לא משרת שחקן יש לאפשר לעמוד בבית המשפט השירות - כך אני בטוח הפרשנות שלי היא נכונה.

      מקווה שמנקה את דברים!

  40. Prathap אומר:

    האם התנגשות בת מותרת בזוגות?

  41. Sukanto אומר:

    האם זה חוקי לשרת מחוץ לבית המשפט או מחבט הנדנדה מחוץ לcorut אפילו אם השחקן עומד בתוך בית המשפט?

    • אתה צריך להיות בתוך שטח השירות כאשר אתה משרת, אבל אין הגבלה על איפה אתה הנדנדה המחבט שלך כאשר אתה משרת - כך, למשל, המחבט שלך יכול ליצור קשר עם המעבורת מעבר לקו השירות, כל עוד אתה רגליים אתה נמצא בתוך אזור השירות.

  42. אנדי אומר:

    בעוד attemping לשרת, הרגל של המקלט היה נוגע במרכז line.is זה לא אשמתו על ידי כונס הנכסים?

  43. מנג'ו אומר:

    היי,

    האם יש כללים לגבי הדרך בה אנו חייבים לא פגעו בזין ליריב ..ie לרסק או כמו להכות את היריב

    בברכה

    • לא ולא, במובן צר שאתה יכול להיות אכזרי כמו שאתה אוהב עם הנוצה. עם זאת, אנשים אולי לא רוצים לשחק נגדך אם אתה אלים מדי ולכן אני רוצה להמליץ ​​על איפוק. אני ראיתי מישהו מקבל מכה בעין וצריך להפסיק, זה לא דרך נעימה כדי לנצח את משחק.

      והכי טוב לא להכות את היריב שלך עם המחבט אם כי, זה בהחלט בעין יפה (ונגד הכללים)

      ;)

  44. Ashokkumar Ua אומר:

    במהלך שירות כדור ייפול על הקו בין אם זה נכון או לא נכון
    במהלך שירות, כאשר כדור נוגע ברשת ונופל על קו נכון מה היא נקודה

    • הנוצה היא בכאשר הוא נוחת על הקו בכל מצב, בין אם במהלך שירות או בחלקים אחרים של העצרת.

      ושלא כמו טניס, זה לא משנה אם ההסעות פוגעים נקי במשרת, אם זה נופל באז זה עדיין נחשב כנקודה.

  45. Suesmith44 אומר:

    מה היית unpire לעשות אם שחקן לוקח "יותר מדי זמן" לשרת ומה יקרה אם הם ברציפות הפרה חוזרות ונשנות זו?

    • זה נחשב להתנהגות בלתי הולמת ושחקן מקבל אזהרה מילולית אם הם ייקחו יותר מדי זמן. אם הם לוקחים שוב ושוב זמן רב מדי ואז הם יכולים להינתן רק את כרטיס צהוב, אך בדרך כלל האזהרה המילולית מספיקה כדי לטפל בבעיה.

  46. Suesmith44 אומר:

    מה היית שופט לעשות אם שחקן) נפצע במשחק ו ב) החליט אז שהם לא יכולים להמשיך. ואתה יודע כל דוגמאות ספציפיות שזה יקרה?

    • החוקים לא מדברים על זה, אבל ההמלצות לגורמים רשמיים טכניים (שנמצאו במדריך BWF) עושה, בסעיף 3.5.8. לסיכום:

      א) "פציעה או מחלה יש לטפל בזהירות ובגמישות. השופט צריך לקבוע את חומרת הבעיה מהר ככל האפשר. השופט ייקרא בבית המשפט, במידת צורך. "

      השופט היה אז להחליט אם יש צורך בקצין רפואה - קצין הרפואה היה לבחון ולייעץ לשחקן. אין טיפול גורם לעיכוב מיותר היה להינתן על המגרש, כך הצד שכנגד לא לשים בעמדת נחיתות.

      ב) "כשמתאים, כאשר יש פגיעה, מחלה או הפרעה בלתי נמנעת אחרת", השופט צריך לשאול את השחקן אם הם פורשים, ואז אם הם, משחק מסתיים בנצחונו היריב.

  47. רוני אומר:

    האם זה חוקי בזוגות אם שחקן פוגע בציפורי לבת זוגו והשותף פוגע אותו לצד השני. יש לי טורניר מחר ובאמת רוצה אם תוכל לענות לפני כן. הרבה תודה

  48. afifah אומר:

    apakah מאטה maksimun yg mampu dikutip עולה pemenang setiap להגדיר?

    • תודה לקלווין לתרגום: "מה זה? נקודות המרביות שמנצח יכול לקבל בכל סט"

      מנצח בדרך כלל משחק ל21 נקודות, אבל כדי לנצח אתה צריך להיות לפחות 2 נקודות לפני, עד למקסימום של 30 נקודות; המהווה את מקסימום מנצח יכול לקבל.

  49. ויג אומר:

    יכול 2 שחקנים להיות באותו בית המשפט בעת הקבלה לשרת.

    • כן, כל עוד שותפו של כונס הנכסים אינו חוסם את הנוף לשרת של כונס הנכסים.

      "9.5 בזוגות, במהלך הלידה של שירות (חוק 9.2, 9.3), השותפים עשויים להימשך עד כל תפקידים בבתי המשפט שלהם, שאינו unsight השרת או מקלט היריב."

  50. qwertyuiop אומר:

    מה הם סימני בית המשפט וממדים עבור רווקים?

    • בית משפט רווקים הוא 5.18m רחב, כל הממדים האחרים הם אותו הדבר. התרשים בחלק העליון של הדף מראה שהם הצד הרווקים.

  51. דייב אומר:

    האם יש לך כדי להפוך את שבץ או, כפי שאתה רואה לעתים קרובות, האם זה חוקי, כפי שאתה עומד לאבד את הנקודה מעמדה מוחלשת ברשת, רק כדי לתקוע את המחבט שלך עד כדי לחסום את ההסעות?

    • כן, זה חוקי לנסות ולחסום את המעבורת כמו ש-- כל עוד המחבט שלך הוא לא בצד של היריב שלך לרשת כאשר המעבורת פוגעת בו, אז אתה יכול לקבל את העיניים שלך עצום, מסתתר ועדיין להחזיר את ההסעות באופן חוקי - ואפילו לזכות בנקודה!

      • אחרי שאמר את זה, לשלוט 13.4.4 אומר שזה באשמה אם שחקן "חוסם את היריב, כלומר מונע את היריב מלעשות שבץ משפטי שבו המעבורת ואחריו מעל לרשת; '.

        במילים אחרות, זה בעצם אשמה להחזיק המחבט שלך כל כך קרוב לנטו שהוא מקבל בדרך של היריב שלך נדנדה (לא לשכוח - זה חוקי לשבץ של היריב שלך כדי לסיים בצד השני של עוד נטו שלך כפי שהם פגעו במעבורת בצד שלהם ולא פגעו ברשת בתהליך).

        בפועל כלל זה רק לעתים נדירות מגיע למשחק - זה רק אומר שלא לוקח את מיקי ולהחזיק את המחבט עד כה קרוב לנטו שזה ממש מתחת לאף של היריב שלך.

        • Bhasi אומר:

          יש אירוע מאוד האחרון שבו קורא השופט באשמה, בטורניר בינלאומי, אף על פי שאף אחד מהתנאים שיש לך הסביר כאן היה נוכחים. הפרשנים הסבירו כי מדובר בפגם מחזיק את המחבט "בלי לשחק שבץ '. אבל אז זה תלוי בי השופט לפרש, כפי שכבר ראיתי את ההחלטה בדיוק ההפך במקרה אחר, גם בטורניר בינלאומי.

          • ההבנה שלי היא שאין שום כלל באופן ספציפי נגד "מחזיק את המחבט בלי לשחק שבץ".

            עם זאת, הרעיון של חסימה, כאמור בחוק 13.4.4, ניתן לפרש בדרך זו, כפי שהחסימה אומרת לשים המחבט שלך בדרך בלי לשחק שבץ. עם זאת, זה אפשרי עבור הסעות לרמה של מחבט נייח עד בלי שזה יהיה חסימה. שתי דוגמאות הן: אם אתה לא במכוון וחסימת היריב, או אם אתה לא חוסם את המקום האפשרי רק יריב יכול לפגוע ל.

            שמע שזה נחשב על ידי שופטים להיות השלטון המסובך ביותר לקרוא - במיוחד משום שכוונותיו של השחקן היא רלוונטיות, כמו זה משהו שופט חייב לפרש מבוסס על המצב הספציפי והניסיון שלהם, ושני שופטים שונים יכולים לפסוק בצורה שונה תחת באותן הנסיבות.

            בכל מקרה, זה מאוד נדיר לאשמה להיקרא עם הכלל הזה, ואם לא שופט הוא הווה הייתי להתעלם מהכלל כמו שזה טכני מדי עבור שחקן רגיל כמו שאתה או אני לפרש.

  52. פדר אומר:

    בזוגות התנגשות העטלף היא להצביע או העצרת תמשיך

    • מתנגש מחבטים אינו מסתיים העצרת, אלא אם כן שניכם פגעו במעבורת ובעונה אחת - ובמקרה זה אתה מאבד את הנקודה.

      • rustiandra אומר:

        כך שאם לי והשותף שלי פגעו בטעות הנוצה באותו קצב שהתעמת המחבטים שלנו, אבל רק שלי הצליח להכות את הנוצה חזרה, העצרת היא עדיין הולכת?

  53. Gyuri אומר:

    מייקל היקר,

    תודה לעזרתכם.

    בברכה,
    Gyuri

  54. פיטר אומר:

    רק כדי להבהיר ... הרווקים מחוץ לקו הוא גם קו בית המשפט השירות מחוץ לזוגות .. ??
    כלומר שרת בזוגות לא יכול לעמוד מחוץ לבית משפט שירות רווקים ...

    • היי פיטר,

      מתברר לי mis-פירש את הכללים. ההתנצלויות שלי!

      בזוגות לבית משפט השירות משתרע לשוליים החיצוניים, כך שאתה יכול לעמוד רק בתוך קו הזוגות החיצוני לשרת. דבר המפתח הוא לא של הרגליים שלך יכול לגעת בקווי הגבול החיצוניים של אזור השירות כאשר אתה משרת.

      מקווה שמנקה את זה.

      בברכה,

      מייק

  55. Gyuri אומר:

    היי,

    אני מכה הסעות ואדמות הראש של המעבורת שלי מחוץ לגבולותיו של בית המשפט, אבל הנוצה היא על הקו.
    האם זה טוב או לא?

    • ההסעות יצאה - הראש של המעבורת תמיד יפגע בקרקע ראשונה, כך שזה המקום שבו אדמות הראש שקובע אם ההסעות היא פנימה או החוצה.

      • גורדון ואנס אומר:

        גורדון ואנס, ראש הנוצה מעוגלת, כך, הוא המרכז של ראש determen האם או לא את הזריקה היא פנימה או החוצה?

        • לא, החלק לפיה של הנוצה פוגע בקרקע ראשונה. אז אם קצה הראש של הנוצה נוגע בקו הגבול כפי שהוא פוגע בקרקע ולאחר מכן הוא ירה ב.

          • מאט Woodage אומר:

            מיכאל

            האם אתה לא סותר את עצמך שם? אם זה 'לפי חלק' של ההסעות שהוא פוגע בקרקע ראשונה ואז אם הנוצות היו לגעת בשורה ולאחר מכן ההסעות היא ב. הפרשנים בכל אנגליה רק ​​אמרו ש שבו נגיעות הפקק שחשוב ואני עשיתי ' לא מבין את זה ולכן אני בודק באינטרנט, אבל לא יכול למצוא את כל ראיות בכל מקרה. אם הסעות הפכו ניזוקו במהלך זריקה ואיבדו את האווירודינמיקה שלה לא יכול לקחת אותו מסלול חריג וסופו של הדבר נוחת על הנוצות שלה?

          • כל הכללים לומר הוא ש,

            [זה יהיה "אשם":] אם במחזה, ההסעות:

            13.3.1 אדמות מחוץ לגבולותיו של בית המשפט (כלומר, לא על או בתוך קווי גבול);

            אז אני חושד הפרשנים הבהירו כי חלק שנוחת (כלומר 99.99% מהזמן הפקק) הראשונים הקובע שבו אדמות ההסעות. ככל ההסעות סופרת לדברים אחרים (כלומר שחקנים נוגעים ללב וכו 'בגדים) אני חושב שזה יהיה שטות אם רק הפקק חשוב בנוגע לשם ההסעות נחתו. זה די אקדמי בכל מקרה.

            בעוד הסעות פלסטיק לעשות לפעמים לשבור ככה, אף פעם לא ראיתי הפסקת הסעות נוצה כמו ש-- כנוצות הן הרבה יותר שביר ולכן זה מה ששובר ראשון. אני חושד שאם המעבורת לא תתפורר באוויר במשחק מקצועי שזה יהיה בואו.

          • פיטר edmead אומר:

            מייקל רק שכח לומר לפי חלק מראש הנוצה פוגעת ראשון ...
            אבל, לפעמים הסעות פגומות תנתק מהראש הפקק ומה קורה אז ... ???

          • פיטר edmead אומר:

            פעמים רבות רבות שראיתי את הפקק נפרד מהנוצה ובכל מקרה זה נקרא בואו ....
            אם זה נכון או לא אני לא ממש חיובי אבל זה איך אנחנו משחקים אותה בוייטנאם ... עם זאת נוצה שבורה במהלך משחק לא נחשבת בואו ומשחק ממשיך כרגיל ...

          • מאט Woodage אומר:

            נוצה שבורה בצד, התסכול שלי עם כל זה הוא שיש מרווח לאין שיעור קטן בין 'ב' ו 'החוצה' ובמהירויות לפעמים מעל 250 ק"מ / שעה לא אנושי יכול לראות מרווח זה. מערכת הוק עין בטניס עובדת בצורה מבריקה. נראה שאפשר לסמוך על ידי כולם ושחקן יכול לעבור במהירות משיחה שהם לא אוהבים שיש ראיות ראו את זה בדרך זו או אחרת. זה מוסיף למשחק והחוויה 'הצופים. אני מצפה למשהו דומה שהוצגו בבדמינטון!

          • פיטר edmead אומר:

            מאט Woodage @
            אני בטוח שנראה את הטכנולוגיה הזו משמשת בבדמינטון בעתיד ... הם מדברים על זה עכשיו, אבל זה יקר ...
            זה בהחלט אחד מהתלונות הגדולות של צופי טלוויזיה, כמו גם שחקנים ....
            תלונה נוספת של צופי טלוויזיה היא חוסר היכולת לראות את הטיסה של הנוצה בטלוויזיה ... .what עושה הספורט שלנו גדולה (מהירות) גם עושה את זה קשה לעקוב אחרי בטלוויזיה ...
            כל ספורט הטלוויזיה האחר עבר לכדורים צבעוניים פרט לבדמינטון ... אנחנו עדיין בחשכת ימי הביניים ונראה שיש לא משנה את הדעה הקולקטיבית BWF על זה ...
            השחקנים וצופים צריכים להיות קול מאוחד בעניין ללחוץ BWF לביצוע שינויים נחוצים לספורט ... אבוי אלא אם כן מישהו עם הרצון והזמן מגיע לאחד אותנו תהיה לנו לציית למה שמחליט BWF לנו ....
            סליחה על ההודעה הארוכה והמפותלת ...

  56. פיטר אומר:

    השרת בזוגות מותר לעמוד שם בתיבה המשרתת ... ???? כלומר. אתה יכול לעמוד
    רק בתוך מחוץ מכפיל קו הגבול

    • לא, אתם חייבים לעמוד בתוך בתי משפט השירות כאשר משרתים.

      • פיטר edmead אומר:

        אני לא מסכים ... תיבת השרתים בזוגות היא בצד מתוך קו גבול לבית משפט זוגות והקו האמצעי שמפריד courts..and ימין ועל השמאל כמובן חזרה מכפיל שורת תיבת שירות ..................... ..
        .the צד מתוך קו גבול רווקים הוא בדיוק את זה ולא שום דבר אחר ... אין לה השפעה על בית משפט זוגות ...

        אם משרת לבית משפט הזוגות לשרת הוא טוב אם הוא פוגע באו על הקווים זינקו כאמור לעיל ... ינוי.הדבר הטענה שלי אז שזה אזור גם השרתים אפשרו משרתים ...

  57. Bhaskaran אומר:

    מה דין המסדירים להכות את הרשת עם המחבט בעת ששיחק שבץ. הוא להכות את הרשת בהמשך דרך עבירה?

  58. בריאן אומר:

    כאשר המשרתים היא אותו אשמה אם המסגרת של המחבט פוגעת בנוצה ולא בחוטים

    • בריאן,

      זה לא אשמתו להכות את המסגרת עם משרת, כל עוד אתה רק פגע בנוצה פעם אחת ואתה לא להתחבר / סקופ ההסעות.

      תודה על השאלה, אני כבר הוספתי אותו לדף.

      חופשי על הבר,

      מייק

  59. סנדרה אומרת:

    אם נוצה נוגעת בחלק העליון של הרשת כאשר אתה משרת, אבל נופלת לתוך אזור השירות זה "לתת" והשירות שחזר?

  60. marie פה אומר:

    אני אוהב את הנושא הזה על כל הבדמינטון אני לומד הרבה בנושא זה

השאירו תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. * שדות חובה מסומנים

אתה יכול להשתמש בתגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>